Zastanawiam się, od której strony ugryźć tą mapę, bo sporo zostało już zrobione, ale trzeba jeszcze ustalić, jakie mają być zadania, ilu graczy maksymalnie udźwignie mapa, jaki ma być stosunek liczbowy złodziei do strażników, czy trzeba jeszcze coś dobudować a raczej dowycinać i ogólnie jak miałaby przebiegać rozgrywka online.
Układ mapy częściowo wygląda tak jakby mapa miała być przystosowana do trybu gry pojedynczej ze względu na sposób, w jaki została zbudowana. Większość map w TUT jest zbudowana na zasadzie wycięcia całego pola gry i potem budowania w nim obiektów, dzięki czemu mapy są przestrzenne i gracz nie jest zmuszany do biegania po wyznaczonych ścieżkach, bo w przeciwnym wypadku jego ruchy byłyby zbyt łatwe do przewidzenia itd.
Ale ogólnie to mapy powinno budować się tak jak jest zbudowana twoja mapa. Myślę, że ta technika powoduje mniej problemów z dziurami BSP. Według mnie im mniej się dodaje lub wycina z dodanych tym są mniejsze szanse na wystąpienie błędów.
Poza tym łatwiej jest zapanować nad dostatecznie wysoką ilością fpsów, kiedy jedna mapa to tak jakby wiele drobnych lokacji, tyle że bez doładowań znanych z TDS. Trzeba po prostu umieć zbudować lokację tak żeby graczowi wydawało się, że świat gry, który go otacza jest jedną wielką przestrzenią... Mapper to taki komputerowy iluzjonista.