Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Proponuję taką oto ankietę - ciekawi mnie, na ile popularny może stać się Dark Mod na polskiej scenie fanów Thiefa. Dromed był całkiem popularny i nawet jest żywy do teraz, powstało wiele ciekawych fanmisji - czy ten potencjał będzie przeniesiony na Dark Moda?
Jeśli się wahacie, to podajcie powody (wolę Dromeda / T3eda, brak czasu, brak pomysłu itp. itd.)
Ja osobiście wybrałem opcję "być może". Zatęskniłem do mapowania ostatnio, ale nie wiem jeszcze, czy będę miał tyle czasu, żeby się w to zagłębić.
Jeśli się wahacie, to podajcie powody (wolę Dromeda / T3eda, brak czasu, brak pomysłu itp. itd.)
Ja osobiście wybrałem opcję "być może". Zatęskniłem do mapowania ostatnio, ale nie wiem jeszcze, czy będę miał tyle czasu, żeby się w to zagłębić.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Zastawiałem się nad głosem na tak, ale też nie wiem jak to czasowo wyjdzie. Najbardziej to ja wolę edytor do UT3 W razie czego chętnie pomogę przy modelowaniu, robieniu tekstur, zabawach z Maksem, Mudboksem i takimi tam
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 paź 2006 11:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Ja osobiście zostaje przy dromie ze względu na przyzwyczajenie i kilka innych swoich przemyśleń.
Natomiast w fanmisje DM bardzo chętnie pogram
Natomiast w fanmisje DM bardzo chętnie pogram
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Ja się wacham, ponieważ nie zrealizowałem jeszcze wszystkich moich pomysłów w środowisku DromEda. Poza tym zanim tego dokonam to wtedy już pewnie wyjdzie Thi4f, a właśnie na niego przerzucam się po DromEdzie. Z ciekawości jednak napewno zajrzę w DM od strony edytorskiej
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Niestety nie mam czasu na DarkModa. Na szczęście lubię się udzielać w tematach związanych z grafiką, więc na pewno w jakimś stopniu będę obecny w tym dziale.
Dawniej jako Habit
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
Podstawowe linki związane z Thief3Ed [18.01.2010]
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Thief 4 wyjdzie pewnie dopiero za jakieś 2-3 lata. I nie byłbym taki pewien, że do gry zostanie dołączony edytor.Marzec pisze: Poza tym zanim tego dokonam to wtedy już pewnie wyjdzie Thi4f, a właśnie na niego przerzucam się po DromEdzie.
Scenariusz świetnej (i ogromnej) misji mam już od dawien dawna gotowy. Ale najprawdopodobniej nie zdobędę się na to, żeby uruchomić DarkRadianta.
1) Mam wątpliwości, czy to narzędzie odpowiednie do stworzenia wielkiej, miejskiej mapy (a tylko taka mnie interesuje).
2) Poza tym musiałbym mieć osobę, która zajęłaby się nowymi teksturami i obiektami.
3) No i nie wiem, czy mam do tego w ogóle talent.
To tyle.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Do 1-2 też nie był oficjalnie dołączony Chyba nie powiesz, że fani (fanatycy) Thiefa tego edytora nie wydobędąBukary pisze:Thief 4 wyjdzie pewnie dopiero za jakieś 2-3 lata. I nie byłbym taki pewien, że do gry zostanie dołączony edytor.Marzec pisze: Poza tym zanim tego dokonam to wtedy już pewnie wyjdzie Thi4f, a właśnie na niego przerzucam się po DromEdzie.
Oj wracaj do Dromeda No dobrze - wiem, że to nie najlepszy silnik na Twoją najlepszą misję, ale bardzo mnie ciekawi ta Twoja wizja To może obiecaj, że nie ważne w czym, ale kiedyś zrobisz o1) Mam wątpliwości, czy to narzędzie odpowiednie do stworzenia wielkiej, miejskiej mapy (a tylko taka mnie interesuje).
Jest w czym przebierać2) Poza tym musiałbym mieć osobę, która zajęłaby się nowymi teksturami i obiektami.
3) No i nie wiem, czy mam do tego w ogóle talent.
www.thiefguild.com - Gildia Złodzieja
- Kapitan Smith
- Poganin
- Posty: 750
- Rejestracja: 21 paź 2006 11:31
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Nie trzeba mieć talentu, żeby coś tworzyć (patrz: ja )
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
ad 1) rozległą mapę stworzysz bez problemu. To tylko kwestia odpowiedniego designu, o czym zapewne wiesz. Nie ma co liczyć na widok z wieży z panoramą na całe miasto (w żadnym z Thiefów nie było takiej możliwości zresztą), ale jeśli podzielisz to na sekcje, to będzie bez problemu.bukary pisze:Scenariusz świetnej (i ogromnej) misji mam już od dawien dawna gotowy. Ale najprawdopodobniej nie zdobędę się na to, żeby uruchomić DarkRadianta.
1) Mam wątpliwości, czy to narzędzie odpowiednie do stworzenia wielkiej, miejskiej mapy (a tylko taka mnie interesuje).
2) Poza tym musiałbym mieć osobę, która zajęłaby się nowymi teksturami i obiektami.
3) No i nie wiem, czy mam do tego w ogóle talent.
ad 2) Takie osoby się na pewno znajdą. Jeśli projekt byłby ciekawy i nie byłby jednotygodniowym kaprysem, to ja bym również chętnie wspomógł.
Zresztą - we współpracy siła.
ad 3). Jeśli masz dobrą fabułę, to to nadrobi resztę.
Oczywiście nie mówię, że musisz się wziąść koniecznie, że dasz radę, będzie super itp. bo sam wiesz najlepiej, ile czasu mógłbyś na to poświęcić. Ale uważam, że jeśli masz pomysł i choć trochę mógłbyś się udzielać, to czemu nie "sprzedasz" pomysłu innym? Albo raczej - czemu nie chciałbyś być "reżyserem" przedsięwzięcia? Inni by chętnie się wzięli za mapowanie i tekstury, bo niekoniecznie mają super pomysły na fabułę.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Zaznaczyłem "myślę, że spróbuję swoich sił" z dwóch powodów.
1. Wciąż ślamazarzę się ze swoją misją, ale nie zostawię jej "w pół drogi"
2. Z chęcią zabrałbym się za edytor od T4, ale to jeszcze daleka i niepewna przyszłość a do T3Eda jakoś nie mogę się przekonać (chociaż oświetlenie i efekty cząsteczkowe UE3 ma rewelacyjne)
1. Wciąż ślamazarzę się ze swoją misją, ale nie zostawię jej "w pół drogi"
2. Z chęcią zabrałbym się za edytor od T4, ale to jeszcze daleka i niepewna przyszłość a do T3Eda jakoś nie mogę się przekonać (chociaż oświetlenie i efekty cząsteczkowe UE3 ma rewelacyjne)
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Pytanie techniczne dotyczące silnika.Juliusz pisze:Nie ma co liczyć na widok z wieży z panoramą na całe miasto (w żadnym z Thiefów nie było takiej możliwości zresztą), ale jeśli podzielisz to na sekcje, to będzie bez problemu.
Czyli strefy doładowań? - wieża widokowa odpada z wiadomych względów.
Czy może jednak bezinwazyjnie sklejone obszary doczytywane płynnie w trakcie gry? - wieża widokowa też odpada, bo nie dałoby się wczytać wszystkiego "z góry".
A apropo tej wieży widokowej, to czy nie dałoby się oszukać i jednak stworzyć takiej panoramy? Sposób mianowicie taki, żeby stworzyć prosty model małych domków i drzewek w skali i "obudować" nim kopułę wieży, aby ów model imitował miasto oglądane z góry (model ów byłby niewidoczny z perspektywy miasta - widać by było samą wieżę, z kolei z wieży nie byłoby widać miasta - tylko sam model)? Ewentualnie teleport (wewnątrz-zewnątrz) do innego obszaru (jak w Morrowindzie).
Kupię Azjatkę - najlepiej Japonkę (może być używana)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
Suma całkowitej ilości Informacji we Wszechświecie jest stała i jest równa 0 (zero)
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Zagrałem dziś w Patently Dangerous. Misja bardzo słaba pod względem architektonicznym, ale ja nie o tym...
Grając, zauważyłem mnóstwo błędów i niedociągnięć tej modyfikacji, zwłaszcza w zakresie AI. Ale tym, co rozłożyło mnie na łopatki, była płynność rozgrywki. A właściwie jej brak. Misja skacze jak małpka w cyrku. Co to, do cholery, ma być? Skoro moja 8800GT nie może uciągnąć takiej misyjki, mogę zapomnieć o większych efemkach czy DarkRadiancie.
Przed zespołem TDM jeszcze sporo roboty. To naprawdę wczesna beta. Radziłbym poczekać jednak na końcową wersję moda. Jeśli wydajność i AI nie zostaną jak najszybciej poprawione, to nic z tego dobrego nie wyniknie. Tym bardziej że misje "thiefowe", które się ostatnio pojawiają, to arcydzieła w różnych dziedzinach. Ostatnio grałem np. w Rose Cottage i Broken Triad. Pomijając nawet rozgrywkę etc., obie te misje wyglądają lepiej niż cokolwiek z TDM.
Jakoś sceptycznie jestem dziś nastawiony do Mrocznej Modyfikacji.
Grając, zauważyłem mnóstwo błędów i niedociągnięć tej modyfikacji, zwłaszcza w zakresie AI. Ale tym, co rozłożyło mnie na łopatki, była płynność rozgrywki. A właściwie jej brak. Misja skacze jak małpka w cyrku. Co to, do cholery, ma być? Skoro moja 8800GT nie może uciągnąć takiej misyjki, mogę zapomnieć o większych efemkach czy DarkRadiancie.
Przed zespołem TDM jeszcze sporo roboty. To naprawdę wczesna beta. Radziłbym poczekać jednak na końcową wersję moda. Jeśli wydajność i AI nie zostaną jak najszybciej poprawione, to nic z tego dobrego nie wyniknie. Tym bardziej że misje "thiefowe", które się ostatnio pojawiają, to arcydzieła w różnych dziedzinach. Ostatnio grałem np. w Rose Cottage i Broken Triad. Pomijając nawet rozgrywkę etc., obie te misje wyglądają lepiej niż cokolwiek z TDM.
Jakoś sceptycznie jestem dziś nastawiony do Mrocznej Modyfikacji.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Nie, nie chodzi mi o strefy doładowań, tylko budowanie miasta w sekcjach oddzielonych visportalami. Dzięki temu w jednej mapie możesz mieć rozległe i skomplikowane miasto, ale na ekranie będzie renderowany tylko jeden fragment.Pytanie techniczne dotyczące silnika.
Czyli strefy doładowań? - wieża widokowa odpada z wiadomych względów.
Czy może jednak bezinwazyjnie sklejone obszary doczytywane płynnie w trakcie gry?
Teoretycznie taki trik można by zrobić, tyle że z ulicy wieża byłaby ucięta. Można by coś takiego spróbować, ale nie wiem, czy oszustwo nie byłoby łatwe do zdemaskowania. W końcu bliskie uliczki z wieży widzać nieomalże pionowo...A apropo tej wieży widokowej, to czy nie dałoby się oszukać i jednak stworzyć takiej panoramy? Sposób mianowicie taki, żeby stworzyć prosty model małych domków i drzewek w skali i "obudować" nim kopułę wieży, aby ów model imitował miasto oglądane z góry (model ów byłby niewidoczny z perspektywy miasta - widać by było samą wieżę, z kolei z wieży nie byłoby widać miasta - tylko sam model)?
Ja akurat mam kompa na tyle dobrego, że mi wszystkie misje chodzą nieprzyzwoicie dobrze. Licznik wyświetla mi zawsze 63 w rozdziałce 1920x1200. Jedyny spadek miałem urządzając jatkę w startpacku - takiej bazowej mapie dla mapperów. Ale tam było kilkudziesięciu ludzi jeden na drugim. Jak żyli miałem 4-5 fps, a jak ich wytłukłem to było minimalnie 22. Przy czym ciągle ragdolle szukały spoczynku, więc procek był zapewne obciążony.Grając, zauważyłem mnóstwo błędów i niedociągnięć tej modyfikacji, zwłaszcza w zakresie AI. Ale tym, co rozłożyło mnie na łopatki, była płynność rozgrywki. A właściwie jej brak. Misja skacze jak małpka w cyrku. Co to, do cholery, ma być? Skoro moja 8800GT nie może uciągnąć takiej misyjki, mogę zapomnieć o większych efemkach czy DarkRadiancie.
No, ale żeby tak do sedna, to ja też mam nadzieję, że usprawnią moda pod względem AI oraz wydajności. Chociaż i tak nieźle już go zoptymalizowali w porównaniu do pierwszej wersji, kiedy to misja z 6-cioma ludźmi zacinała się nie do ujechania. Moża ta misja Patently Dangerous nie jest zbyt poprawnie zbudowana?
Myślę, że warto ponarzekać im na tym forum - im więcej ludzi podniesie głos o słabą wydajność, tym większa szansa, że na tym właśnie się skupią pracując nad rozszerzeniami moda.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Juliuszu, ty jesteś bardziej w temacie... Mają tam w zespole kogoś, kto zrobi lepsze animacje postaci i poprawi zachowanie AI? Bo bez tego wszystko traci urok. A poza tym ile mają tych modeli AI? Na razie chyba niewiele. Pracują nad innymi?
Są pewne rzeczy, o które autor misji może sam zadbać: tekstury, obiekty czy dźwięki etc. I to będzie powstawać z czasem. Im większa baza tego rodzaju rzeczy, tym lepiej. Ale TDM nie ma szans powodzenia bez dwóch elementów: dobrej wydajności oraz świetnego AI (zachowanie, modele, animacje). Bo tych dwóch spraw maperzy sami nie załatwią.
Są pewne rzeczy, o które autor misji może sam zadbać: tekstury, obiekty czy dźwięki etc. I to będzie powstawać z czasem. Im większa baza tego rodzaju rzeczy, tym lepiej. Ale TDM nie ma szans powodzenia bez dwóch elementów: dobrej wydajności oraz świetnego AI (zachowanie, modele, animacje). Bo tych dwóch spraw maperzy sami nie załatwią.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Modeli mają więcej, tylko że szkielet się zmieniał wielokrotnie i nie wszystkie modele zostały przerobione na nowy. Wiem, że w najbliższym dodatku do TDM mają być nowe AI, w tym także zombie, burricki, pająki, kobieta (-y) i coś tam może jeszcze.
Z animacjami jest gorzej - zawsze było ciężko znaleźć dobrego animatora, więc póki co trzeba się cieszyć tym, co jest.
Natomiast nad zachowaniem AI na pewno pracują. Szczególnie nad sytuacjami typu utknięcia na przeszkodach itp.
Z animacjami jest gorzej - zawsze było ciężko znaleźć dobrego animatora, więc póki co trzeba się cieszyć tym, co jest.
Natomiast nad zachowaniem AI na pewno pracują. Szczególnie nad sytuacjami typu utknięcia na przeszkodach itp.
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Może i tak, ale grając w TDM nie sposób pozbyć się wrażenia, że to jakaś amatorszczyzna. Głównie z powodu bardzo słabych animacji. Poprawa ruchów AI to powinien być priorytet teraz.Juliusz pisze: Z animacjami jest gorzej - zawsze było ciężko znaleźć dobrego animatora, więc póki co trzeba się cieszyć tym, co jest.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
"The Cartographer's Note"?Bukary pisze:Scenariusz świetnej (i ogromnej) misji mam już od dawien dawna gotowy.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
He, he...
Ja tu piszę Bukaremu o współpracy, prowadzeniu projektu itp. itd. a tu widać, że on to na tym forum już dawno przerabiał...
Na jakim etapie ten projekt utknął? Czy pełna fabuła już powstała? Jakieś szkice lokacji? Możnaby już zacząć tworzyć misję?
Ja tu piszę Bukaremu o współpracy, prowadzeniu projektu itp. itd. a tu widać, że on to na tym forum już dawno przerabiał...
Na jakim etapie ten projekt utknął? Czy pełna fabuła już powstała? Jakieś szkice lokacji? Możnaby już zacząć tworzyć misję?
Portfolio 3D - juliuszk.portfoliobox.net/
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
Art Blog - juliuszk.blogspot.ie
Tekstury i obiekty dla dromedowców.
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Zrobiłem sobie sporo nowych tekstur. Miałem kilka świeżych obiektów. GayleSaver przygotował specjalny skrypt "LootTally" dla tej misji. Wyrysowałem ogólny zarys kilku lokacji. Opracowałem kilka nowych efektów w edytorze. Zmiksowałem czter-pięć nastrojowych podkładów muzycznych. Zgromadziłem pokaźny materiał ikonograficzny (setki zdjęć). Rozpoczęły się prace nad rozmieszczaniem brył.Juliusz pisze: Na jakim etapie ten projekt utknął?
Teraz nawet nie mogę w to uwierzyć: robiłem obiekty w Anim8orze i 3DS, tekstury w Photoshopie, miksowałem muzykę... A teraz? Do tych nowych edytorów/silników nie byłbym w stanie nic zrobić. Czasy się zmieniają.
Tak, fabuła powstała. W czasie prac nad misją szczegóły miały być dopracowane (gdyż załeżały od architektonicznego kształtu misji).Czy pełna fabuła już powstała?
Projekt upadł z różnych przyczyn. Wspomnę tylko o jednej: kiedy pojawił się Thief 3, nie miałem ochoty pracować w DromEdzie. Przerzuciłem się na T3Eda i okazało się... że wody nie da się w nim jednak sensownie zrobić. A to zdyskwalifikowało ten edytor w moich oczach.
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Aż mi się wierzyć nie chce To nie czasy się zmieniają Bukary, to my się zmieniamy, nie zawsze niestety na lepsze, witaj w klubieBukary pisze: Teraz nawet nie mogę w to uwierzyć: robiłem obiekty w Anim8orze i 3DS, tekstury w Photoshopie, miksowałem muzykę... A teraz? Do tych nowych edytorów/silników nie byłbym w stanie nic zrobić. Czasy się zmieniają.
A tak na serio, wydaje mi się, że to wszystko kwestia priorytetów i samozaparcia. Póki nie zagrałem w "Rose Cottage" myślałem, że ze starego Droma nic już nowego nie można będzie wykrzesać, a tu taka miła niespodzianka. Może z pomocą ludzi z forum zrobisz reaktywację swojego projektu?
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Na pewno już nie w DromEdzie. T3Ed z wiadomych przyczyn odpada. Z kolei do TDM zniechęca mnie słaba wydajność, "dziwne" cienie i koślawa AI. Może warto pomarzyć o edytorze do T4?Nivellen pisze: Może z pomocą ludzi z forum zrobisz reaktywację swojego projektu?
Gdybym miał coś robić, to już bardziej po cichu i na poważnie, bo przy dromedowym TCN spędziłem miesiące, które teraz można uznać za czas zmarnowany. A czas (mój i innych osób pracujących przy projekcie) jest bezcenny. Z drugiej strony... OCOD wyszło nieźle (biorąc pod uwagę, że misja powstawała tylko miesiąc), więc może warto...
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Warto by się było skrzyknąć w parę osób i coś sklecić razem, pod wodzą kogoś, kto ma wizję i ciekawy pomysł - pal sześć silnik, to nawet nie musi być Thief
Na ten moment nie mam już tak dużo czasu, żeby robić samemu wszystko od zera. A robienie tekstur pod zamówienie albo modelowanie na podstawie konkretnych referencji czy rysunków jest dużo, dużo lepsze. Tak samo z komponowaniem muzyki. Przydałby mi się konkretny cel i niezbyt sztywne ramy czasowe
Na ten moment nie mam już tak dużo czasu, żeby robić samemu wszystko od zera. A robienie tekstur pod zamówienie albo modelowanie na podstawie konkretnych referencji czy rysunków jest dużo, dużo lepsze. Tak samo z komponowaniem muzyki. Przydałby mi się konkretny cel i niezbyt sztywne ramy czasowe
- Bukary
- Homo Rhetoricus
- Posty: 5569
- Rejestracja: 12 sie 2002 17:15
- Lokalizacja: Gildia Topielników (przy tawernie Pod Rozszalałym Wichrem)
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
He, he... Czuję, że cię wciągnął Unreal. Rozumiem, że to, co Epic udostępnił, nijak się nie przyczyni do "aktualizacji" T3Eda (woda, większy limit obiektów etc.)?Judith pisze:Warto by się było skrzyknąć w parę osób i coś sklecić razem, pod wodzą kogoś, kto ma wizję i ciekawy pomysł - pal sześć silnik, to nawet nie musi być Thief
Thief Antologia PL: od 20 X 2006 w sklepach!
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Zagraj w FM Old Comrades, Old Debts i zobacz moje zrzuty.
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Dosłownie "wyjąłeś mi to z ust", już miałem pisać o wspaniałym wręcz silniku Cry Engine - wydajny, dokładny, dobry zarówno do olbrzymich przestrzeni jaki i wnętrz i ma nawet zaimplementowany system pomiaru widoczności gracza. I "podstawka" to kosz rzędu około 50 zł (cena w empiku).Judith pisze:Warto by się było skrzyknąć w parę osób i coś sklecić razem, pod wodzą kogoś, kto ma wizję i ciekawy pomysł - pal sześć silnik, to nawet nie musi być Thief
Ostatnio zmieniony 09 lis 2009 18:52 przez Nivellen, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeśli lubisz mroczne tajemnice i zamki...
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Zapraszam do obejrzenia zrzutów z powstającej Fanmisji
Re: Kto planuje chwycić za Dark Moda?
Wciągnął i zniechęcił jednocześnie. W ogóle coś się miotam ostatnio od pomysłu do pomysłu, miejsca sobie znaleźć nie mogę . Zniechęcił o tyle, że trzeba zrobić wszystko, dosłownie wszystko od podstaw, napisać i zaprojektować interfejs, wymodelować i zrigować postacie, napisać ich SI - a ja jestem tylko maluczkim level designerem - amatorem. UDK to wielka inicjatywa i twórcom należą się brawa, ale bez dobrej paczki znajomych, oddanych sprawie można zapomnieć od razu. I w tej paczce musi być co najmniej jeden specjalista od postaci i animacji oraz programistaHe, he... Czuję, że cię wciągnął Unreal. Rozumiem, że to, co Epic udostępnił, nijak się nie przyczyni do "aktualizacji" T3Eda (woda, większy limit obiektów etc.)?
Ja się piszę na jakikolwiek projekt Thiefowy czy Thiefowopodobny, gdzie trzeba będzie robić obiekty, tekstury i materiały, od studium architektonicznego wybranej epoki do misji typu "pogańsko-leśnego". Swoją drogą, Dragon Age mnie zainspirował ostatnio kilkoma lokacjami