Złodziejskie zagadki.

Wkradnij się tutaj, jeśli chcesz porozmawiać o świecie Thiefa, rozważyć zawiłości fabuły i dowiedzieć się czegoś o mitologii stworzonej na potrzeby gry lub poruszyć podobne kwestie.

Moderator: Spidey

Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3834
Rejestracja: 21 paź 2004 14:55

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: eLPeeS »

Jak to najbliżej? Toż to cała prawda zgodna z wersja oryginalną ;) No dobra to teraz moja zagadka. Trywialna bo nic głębszego nie mam czasu.

W jakiej misji i w jakim momencie okazuje się, że Garrett jest "miłośnikiem wina".
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Trzecia misja TMA - Zniesławiony (Framed). Budynek naprzeciwko miejsca startowego, jakaś taka knajpa (nie wiem jak to nazwać), po zdobyciu wartościowej butelki Garrett komentuje: Aaa... My favourite year.

Chyba nie było nic wcześniej, ale nie dam głowy.
Awatar użytkownika
eLPeeS
Garrett
Posty: 3834
Rejestracja: 21 paź 2004 14:55

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: eLPeeS »

Też nie dam głowy, ale o to mi chodziło ;) Mówiłem że prosta sprawa. Zadajesz.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice."
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Podaj 7 sposobów na trwałe pozbycie się nieumarłego - ożywieńca, haunta lub tego rzucającego czaszkami duchokapłanomłota (chyba że są jeszcze inne) - jeśli metoda działa na jednego, a nie działa na inne, to też się liczy.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

1. Strzały ogniste
2. Miny wybuchowe
3. Poświęcone strzały wodne
4. Bomby błyskowe
5. Zapędzenie do ogniska
6. Zatopienie w wodzie przy odrobinie wprawy (działa na zombiaki ale na haunty nie)
7. Atakowanie mieczem (działa na haunty ale na zombiaki nie)
Ewentualnie 8 jako atakowanie pałką (działa na haunty ale na zombiaki nie)
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Zatapianie w wodzie? Muszę spróbować :). Polecam jeszcze rzucanie młotem w haunty, albo napuszczenie młotowców na ożywieńców.

Dawać następną zagadkę.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Zagadka brzmi - zatop w wodzie zombiaka i powiedz co się dzieje po zatopieniu oraz jakie zmiany następują po zatopieniu.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Zombi chodzi po dnie. Nagle zaczyna rzęzić, dławiąc się wodą, chwieje się, po czym z gracją spełnionego pijaka upada na dno. Woda zdaje się mieć dla niego taki sam opór, jak powietrze. Utopionego ożywieńca można podnieść, jakby to były zwykłe zwłoki, przy czym obrazek ukazujący Garretta uposażonego w ciało przedstawia złodzieja targającego na swoim ramieniu częściowo oskórowanego, wyliniałego nieboszczyka.

Zadziwiającym jest fakt, że ożywieniec topi się szybciej niż młotodzierżca.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Zgadza się, zadajesz.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Gdzie jest "magiczna strzała"? Można nią strzelić w każdą powierzchnię, a ona się odbije, po czym można ją ponownie wziąć.
Awatar użytkownika
Maveral
Bruce Dickinson
Posty: 4616
Rejestracja: 11 kwie 2003 11:07
Lokalizacja: Radlin
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Maveral »

Chodzi o "noisemaker arrow"? W sklepie przed misją są ;) :-D
SZKICE UMYSŁU - reaktywacja
Wherever You Go, There You Are...
Ciemność jest naszym sprzymierzeńcem!
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Przepraszam, zapomniałam o nich :oops: . Miała być "magiczna ostra strzała". Tak coś czułam, że wciąż niezbyt doprecyzowałam.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 4894
Rejestracja: 29 sty 2008 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

darkonia pisze:Zombi chodzi po dnie. Nagle zaczyna rzęzić, dławiąc się wodą, chwieje się, po czym z gracją spełnionego pijaka upada na dno. Woda zdaje się mieć dla niego taki sam opór, jak powietrze. Utopionego ożywieńca można podnieść, jakby to były zwykłe zwłoki, przy czym obrazek ukazujący Garretta uposażonego w ciało przedstawia złodzieja targającego na swoim ramieniu częściowo oskórowanego, wyliniałego nieboszczyka.

Zadziwiającym jest fakt, że ożywieniec topi się szybciej niż młotodzierżca.
Mini offtop: o cholera! Coś kiedyś słyszałem o tym, może widziałem, na pewno zapomniałem. Fantastyczne!
Obrazek
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Podpowiem, że trzeba szukać w TMA.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Moim zdaniem tutaj chodzi o misję "Ambush!".
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Tak, to ta misja. Zadajesz.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Zagadka brzmi - przenieś do ogniska kapłana młotodzierżców i powiedz co się dzieje po przeniesieniu oraz jakie zmiany następują po przeniesieniu.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Jeżeli kapłan jest martwy, to nie stanie się nic.
Jeżeli kapłan jest ogłuszony, ale żyje, to umrze.
Jeżeli jest to leżący na boku arcykapłan, którego należy dostarczyć oblężonym młotowcom, to wrzaśnie, zakręci się oparzony i padnie martwy na wznak, jak każde inne ciało.
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Zgadza się, zadajesz.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Thief: Gold
Pewna postać jest unikatowa. Nie ma broni i nie wyrządza obrażeń, ale kiedy jest świadoma obecności złodzieja, nie można jej ogłuszyć trafieniem pałką w dowolne miejsce, co działa na innych nieuzbrojonych mieszkańców Miasta. Osaczona, może próbować czegoś na wzór ataku, jednak nie robi nic, prócz gadania.
Kto to jest i jak wygląda?
bob
Szaman
Posty: 1159
Rejestracja: 22 kwie 2009 09:44
Lokalizacja: Okolice Szczecina
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: bob »

Jedynie co kojarzę to niski strażnik z misji "Wysyp Chochlików", ale on ma broń.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Chodzi o zwykłe misje.
Awatar użytkownika
SPIDIvonMARDER
Garrett
Posty: 4894
Rejestracja: 29 sty 2008 21:32
Lokalizacja: Świątynia Nieba z Zaginionego Miasta
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: SPIDIvonMARDER »

Pustelnik z jaskiń?
Obrazek
Awatar użytkownika
Hadrian
Złodziej
Posty: 2408
Rejestracja: 08 sty 2009 13:38
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: Hadrian »

To jest chyba Tom, człowiek z Gildii Złodziei. To on posiada klucze do kryjówki jednego z przywódców Zawietrzników, mężczyzna w szarym stroju z kapturem.
Awatar użytkownika
darkonia
Skryba
Posty: 318
Rejestracja: 04 lip 2011 19:57

Re: Złodziejskie zagadki.

Post autor: darkonia »

Pustelnika można bez problemu ogłuszyć, a Tom nie udaje walki, chociaż on ma inne upośledzenie, że zawiesza się na szukaniu.
ODPOWIEDZ