Strona 4 z 4
Re: Thief jako MMORPG.
: 05 sty 2009 18:29
autor: SPIDIvonMARDER
Dla mnie najważniejsze jest, by gra nadal była tak magiczna i duchowa jak TDP. Cała reszta mnie już nie obchodzi, nawet mogłoby to być 2D izometryczne
Re: Thief jako MMORPG.
: 07 sty 2009 20:11
autor: Marzec
Zawsze jest mi głupio, kiedy muszę się tłumaczyć z tego wszystkiego co obiecuję
Jeśli o TCO chodzi - wszystko jest do zrobienia. Bez wątpliwości byłbym w stanie zrobić wszystko co mam w planie, tylko potrzeba chęci i
czasu, którego jest mało.... a potrzeba naprawdę bardzo, bardzo dużo, zwłaszcza dla jednej osoby... Hmm ale zawsze jak wracam do TCO to staram się tworzyć w kierunku bety - jakiś mniejszy zarys gry, który umożliwi stworzenie czegoś sensownego (do grania) w proporcjonalnie krótszym czasie
Re: Thief jako MMORPG.
: 08 sty 2009 13:48
autor: Hadrian
Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?
Re: Thief jako MMORPG.
: 08 sty 2009 18:29
autor: Black_Fox
adriannn pisze:Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?
Gier się nie klika. Gry się pisze.
Re: Thief jako MMORPG.
: 09 sty 2009 22:50
autor: Marzec
Black_Fox pisze:Gier się nie klika. Gry się pisze.
A Thievery?
adriannn pisze:Ja myśle że można było thiefa mmorpg przez DromEda co o tym myślicie?
Możnaby. Wystarczy odpowiednio zmodyfikować Patch Multiplayer, dodać bazę danych i zrobić misje
Re: Thief jako MMORPG.
: 10 sty 2009 09:40
autor: Hadrian
Ale jak już zaczełeś robić to rób dalej.
Re: Thief jako MMORPG.
: 10 sty 2009 11:39
autor: Black_Fox
Marzec pisze:A Thievery?
Thievery to
mod do
gry Unreal Tournament.
A jeśli Ci chodzi o edytor to też trzeba go było napisać. Tak samo jak wszystkie skrypty.
Re: Thief jako MMORPG.
: 11 sty 2009 21:10
autor: Marzec
Fox, co z Tobą?
Zapomniałeś o określeniach, które się pojawiały zaraz po wyjściu moda - "(...) wszystko to powoduje, że Thievery to oddzielna gra, nie mająca zbyt wiele wspólnego z Unrealem"
Mniejsza z tym - w jednym się zgadzamy
Black_Fox pisze:Gry się pisze
Na samym DromEdzie nie dałoby rady zrobić morpg-a. Bez programistycznych umiejętności pozwalających stworzyć coś podobnego do obecnego Thief Multiplayer ani rusz
Black_Fox pisze:A jeśli Ci chodzi o edytor to też trzeba go było napisać. Tak samo jak wszystkie skrypty.
Jak grę?
j/k nvm przecież zgadzam się z tym co mówisz
Re: Thief jako MMORPG.
: 11 sty 2009 21:15
autor: Black_Fox
Marzec pisze:Fox, co z Tobą?
Piłem...
Piłem
kapuczino.
Wracając do tematu:
Marzec, robisz coś w kierunku The City Online? :]
Czy rzuciłeś ten projekt w cholerę?
Re: Thief jako MMORPG.
: 11 sty 2009 22:29
autor: Marzec
Powiem tak - robię, gdy mam czas i nic innego na kompie robić nie muszę, ale osobiście... jakoś przestałem lubić morpgi i czuję do nich niesmak, co znacznie utrudnia pracę
Tu znowu miały być linijki tekstu, ale po co pisać 10ty raz to samo? Tego jest po prostu
za dużo jak na jedną osobę - zrobić da radę, ale nie samemu w ciągu kilku miesięcy. Potrzeba jeszcze więcej czasu. Obiecuję, że postaram się wydać jakąś małą betę, żeby od samego początku gracze mogli dawać propozycje zmian i będę po trochu updatował wersje
Re: Thief jako MMORPG.
: 11 sty 2009 23:23
autor: Black_Fox
Wiem, że tworzenie gier [dobrych gier] to praca zespołowa.
Popróbuj na gamedevie, może tam znajdziesz jakąś współpracę, poparcie.
Wydamy jakąś betę (znaczy wydasz), założycie zespół koderów, grafików itd.
Później wyjdzie wersja finalna wielkiego MMO. Założymy firmę i uzależnimy od tej gry całą Europę [tak na początek].
Może do tego czasu podszkolę się, aby zostać waszym senior administratorem.
Wchodzisz?
Re: Thief jako MMORPG.
: 11 sty 2009 23:37
autor: Marzec
To nie było kapuczino
Re: Thief jako MMORPG.
: 31 sty 2009 00:41
autor: Grzechu
NO ja też czekam na coś takiego
Re: Thief jako MMORPG.
: 31 sty 2009 05:09
autor: Black_Fox
... a jak już założymy tą firmę, to będziemy mieć kasę na dzi... e... znaczy na kapuczino, i na piwo, o! Na piwo będziemy mieli tak... I na co tylko zechcesz. Będzie tyle forsy, że nawet jak Ci zabraknie srajtaśmy, to nie będziesz musiał kupować, tylko sobie dolarami podetrzesz, czy tam euro... zależy w jakiej walucie.
Re: Thief jako MMORPG.
: 31 sty 2009 08:09
autor: Makao
EMORPG
To dobry pomysł sam się kiedyś zastanawiałem jak to miało wyglądać ale widzę że za projekt zabrali się fachowcy,więc czekam.
Re: Thief jako MMORPG.
: 01 lut 2009 01:03
autor: Marzec
Black_Fox pisze:...
BF wiem że się nie możesz doczekać, ale nie napalaj się tak, bo w końcu się zawiedziesz
Poza tym, ja naprawdę nie mam na nic czasu
Myślałem że się znajdzie w ferie a tu kicha... raz jest raz nie
EMORPG
EMO RPG?
Raczej nie
Re: Thief jako MMORPG.
: 01 lut 2009 17:35
autor: Artass
Black_Fox pisze:dzi... e... znaczy na kapuczino, i na piwo, o!
Padłem xD Twój humor wymiata.
Re: Thief jako MMORPG.
: 01 lut 2009 20:47
autor: Makao
Black Fox to chyba zaczął brać jakąś Marihuanę,zniknął na chwilę i się zmienił na wesołka.
Re: Thief jako MMORPG.
: 05 lut 2009 09:18
autor: Hadrian
Jak idą prace?