Witam po długiej nieobecności na forum...
Coś mnie tknęło ostatnio, żeby zaglądnąć, co tu się jeszcze dzieje. No i cieszę się, że mogę oglądnąć parę Twoich nowych obrazków.
Wyglądają naprawdę rewelacyjnie. Szkoda tylko, że te kanciaste sylwetki tak się kłócą z bardzo malarskimi teksturami. No, ale to już wina silnika.
Już wcześniej sugerowałem Tobie, Nivellen, że się marnujesz w tym Dromedzie. Ze swoją wiedzą i wrażliwością w dziedzinie architektury średniowiecznej, tkwienie przy tym archaicznym silniczku, który pozwala Tobie na 1000 polygonów jest dla mnie formą samozniewolenia. Jeśli interesuje Ciebie architektura i grafika w ogóle, a nie rozgrywka (z tego co widzę, to właśnie tak jest, bo nigdy jeszcze nie ruszyłeś za projektowanie rozgrywki), powinieneś przeskoczyć na coś poważniejszego. Lepszy silnik gier przynajmniej albo w ogóle rzucić silniki realtime'owe i zająć się normalną grafiką renderowaną.
Tymniemniej decyzja należy do Ciebie. Życzę powodzenia w dalszych pracach!