Wygląda to tak, że Brody ma monopol na popularne serwery, więc jedynym wyjściem byłoby postawienie swojego serwera, ale na razie takiej możliwości nie mamy, więc postanowiłem, że wspólnymi siłami zbudujemy własny mappack o wiele lepszy od tych, które zrobił Brody i podeślemy mu gotową paczkę. Jeśli nie będzie chciał go zainstalować to zawsze możemy uruchomić własny serwerek, na którym będzie można grać w dodatkowe mapki a dzięki mappackowi każdy będzie miał to samo i nie spotkamy się z sytuacją, kiedy ktoś znika, bo musi ściągnąć mapę, której nie ma lub takiej, kiedy nie gramy w dobrą mapę tylko, dlatego że ktoś musiałby ją ściągnąć z serwera, na którym toczy się gra.
Poniżej wypiszę główne założenia, jakie musimy sobie postawić przy tworzeniu tej paczki. Mappack:
- będzie zawierał wyłącznie grywalne mapy przeznaczone do trybu Thieves vs Guards
- nie będzie zawierał powtarzających się map, które różnią się drobnymi szczegółami (wybierzemy nowszą lub lepszą wersję)
- będzie zawierał wyłącznie pliki map oraz pliki, które są wymagane do ich uruchomienia nic poza tym
- będzie dobrze skompresowany oraz jego instalacja będzie przebiegała płynnie i szybko
- będzie tworzony przez graczy a gracze wiedzą najlepiej, w co warto grać
- nie będzie zawierał starszych wersji map jak ma to miejsce w ostatniej wersji mappacka Brody'ego, co powoduje, że instalują się mapy starsze od tych, które znajdują się w instalacji TUT 1.6 i tym samym uniemożliwia nam to wejście na serwer.
Na razie to podstawowe kryteria, które musi spełnić nasz mappack, ale jeśli macie jakieś własne pomysły to śmiało je podawajcie żeby potem nie wyszło, że o czymś zapomnieliśmy.
Przygotowałem wstępną listę map, które mogłyby znaleźć się w naszym mappacku, ale wszytko jest jeszcze do przedyskutowania.
Kod: Zaznacz cały
\System
ThApprenticeKeys.u
TriggerBool.u
ThPoisonBolt.u
ThWebBolt.int
ThPoisonBolt.int
ThWebBolt.u
\Thievery\th-textures
Factory.utx
Paintings.utx
Citytex.utx
\Thievery\th-maps
TH-AncientRuins.unr
TH-Apprenticev2.unr
Th-Archery.unr
TH-Bafford2.unr
TH-AquatoneClassic.unr
TH-Apache71.unr
TH-BourgeoisClassic.unr
TH-CountryAbode2.unr
TH-Cult.unr
TH-Darkened_Enlightenment_v2.unr
TH-District2.unr
TH-DanteBeta.unr
TH-HighwayInn.unr
Th-Kamasutra.unr
TH-Intercept.unr
TH-KormanClassic.unr
TH-Kingsofthedesert_Final.unr
TH-LakeShorePub30.unr
TH-LordBeckB2.unr
TH-Monastery76.unr
TH-Semaiyo.unr
TH-PJNew.unr
TH-ToB_Payback.unr
TH-Sheriff.unr
Na koniec zostaje nam jeszcze nazwać jakoś ten mappack i oznaczyć go numerem wersji. Myślę, że może to być na przykład taki format: TUT wersja modu - Mappack wersja mappacka, czyli TUT 1.6 - Mappack 1.0 lub jakoś podobnie najważniejsze jest to, aby było wiadomo, że mappack jest do danej wersji TUT oraz że w tym przypadku to jego pierwsza odsłona. Mam nadzieję, że pójdzie nam w miarę szybko i w najbliższym czasie zagramy w mapy zawarte w mappacku. Może nawet założymy temat na BCG jak już wszystko będzie miało ręce i nogi ażeby inni też mogli skorzystać.