Jednym z kluczowych czynników podczas projektowania poziomów jest przyjemność, którą daje model poruszania się. Zazwyczaj w grach wszystkie mapy są budowane wokół modelu poruszania się postaci gracza. Mimo że TDM ma świetny model poruszania się, to nie przypominam sobie mapy, która by to świadomie uwypuklała. Przypuszczalnie większość mapperów tworzy swoje poziomy "na czuja", a i assety pewnie też nie były projektowane pod tym kątem.
Z tego powodu postanowiłem sklecić prostą testową mapkę, która pokazuje mocne strony modelu poruszania się i konkretne odległości, które należy w tym celu zachować. Są to głównie liczby z zakresu potęgi 2 i niektóre wartości pośrednie. Celowo nie testowałem wszystkich przypadków, bo byłoby to dość nużące, tym niemniej te bazowe odległości mogą stanowić podstawę do dalszych eksperymentów i służyć jako "pomoc wizualna"
Instalacja:
Wrzuć zipa do folderu fm i zmień rozszerzenie na .pk4. Po odpaleniu gry "misja" powinna być gotowa do instalacji. Po zainstalowaniu odpal mapę z konsoli lub przeklikaj wszystkie opcje dla rozpoczęcia misji.
TUTORIAL: Mapa do testowania umiejętności postaci
TUTORIAL: Mapa do testowania umiejętności postaci
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.